cdemu - jak to zainstalowac na PLD ac

Tomek tomas.h w wp.pl
Śro, 15 Gru 2004, 16:55:43 CET

Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

> [ciach]

> A właściwie po co ten cdemu? Widzę że w zasadzie służy to do podpinania
> plików bin (bo .cue to plik informacyjny do .bin)... Nie lepiej raz
> przerobić plik przy pomocy bin2iso i oglądać normalnie? :)
>
> Pozdrawiam,

Moze i dobrze przerobic ale mam tego troche obrazow.
Po za tym jedne chcialbym tylko sprawdzic, a z innych zainstalowac
gierki na wine (cedega) . Mialem juz pare takich programow z
doinstalowaniem modulu  do jadra, wiec chcialbym sie czegos o tym
dowiedziec.
A po za tym : Czy nie strace zadnych danych po przerobieniu bin na iso?

Pozdrawiam !!!

Tomek