RLIMIT_FSIZE

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 15 Gru 2004, 22:24:13 CET

On Wed, Dec 15, 2004 at 10:15:52PM +0100, Andrzej wrote:

> Akualnie jest to 2.6.8-4 (smp) z AC i problem mają oba programy zarówno
> postfix jak i procmail

to ma juz poprawionego grseca. Nie wiem jak z smp. Mozesz od biedy
sprawdzic bez ale watpie czy to cos da. Bardziej zakrec sie w
poszukiwaniu czemu te aplikacje segfalca.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org