Samba

Paweł Nawrocki m0nster w o2.pl
Czw, 16 Gru 2004, 00:14:04 CET

W Twoim liście datowanym 15 grudnia 2004 (22:58:07) można przeczytać:

> Osóbka znana jako Paweł Nawrocki, wystukała:

> Ja mogę ręczyć jedynie za to ISO, którego używam:
>    dos charset = 852
>    unix charset = ISO8859-2
> I locale:
> $ locale -a
> pl_PL
> pl_PL.iso88592
> POSIX

juz dziala. nazwy plikow z pliterkami sie zgadzaja w windowsie i konsoli..

a co mam zrobic, zeby zawartosc pliku tez zgadzala sie w windowsie i sambie?
jezeli mam pliterki w pliku test.txt i zaczne go edytowac w linuksie
to dla niego w tym pliku sa krzaczki,
jak wpisze polskie literki na linuksie to dla windowsa to sa krzaczki.

i dlaczego jak zaloguje sie na ftp (proftpd)
to te pliki, ktore dla windowsow, linuxa wygladaja dobrze,
dla klienta ftp sa krzakami?

pzdr
pn