fortunka z #pldhelp

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Czw, 16 Gru 2004, 17:00:02 CET

W odpowiedzi na twoj list wyslany do mnie dnia 12/16/2004 04:51 PM:
> A nasmiewanie sie z czyis pomylek czy niewiedzy w danym temacie jest wporzadku???

Nie jest (przynajmniej nie zawsze), ale nie usprawiedliwia to schodzenia
pare poziomow nizej niz nabijanie sie. Jak chcesz porzucac miesem
krytykujac innych to won pod budke z piwem (albo na liste dla developerow
PLD;-) ) - tam zapewne znajdziesz towarzyszy, ktorzy ci przyklasna na takie
odzywki. Tutaj miejsca dla takiego gadania nie ma (przynajmniej mam taka
nadzieje).

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org