Promise sara v usb

Robert Tomasik Robert_Tomasik w o2.pl
Sob, 18 Gru 2004, 11:09:56 CET

Witam wszystkich użytkowników PLD

Pierwszy raz postanowiłem wysłać list na tą grupę ponieważ powoli
zaczyna trafiać mnie ....
Mam PLD od dość długiego czasu i wszystko chodziło całkiem nieźle
(jedynym bulem była niedziałająca akceleracja przy fglrx+radeon do czasu
pojawienia się nowych x-ów). Ostatnio padł mi dysk (na szczęście miałem
kopie systemu na drugim, małym) i postanowiłem kupić nowy na sata.
Podłączyłem dysk, przekompilowałem kernela potem cp -a i system
wystartował. Wszystko niby gra, tylko znikło mi USB. Już od paru dni
próbuje przekompilować kernela na nowo ale każda zmiana kończy się -
kernel panik. Często wyskakuje mi też komunikat
#  /bin/true: module not found in /lib/modules/2.6.7/modules.dep
Googlanie nic nie dało.
Będę wdzięczny jak ktoś  pomoże  mi skonfigurować odpowiednio kernela
do mojego sprzętu.

Płyta MSI K7N2 Delta ILSR na nforce2 ultra
Serial ATA - Promise 20376
Athlon Barton 2,6
ATI Radeon 9200

Za wszelką pomoc bardzo dziękuję.