Zbudowanie kernela z wlasnym configiem.

Pawel Koska pawel w artfan.net
Sob, 18 Gru 2004, 17:39:02 CET

Dnia sobota 18 grudzień 2004 14:29, Wieslaw Kierbedz napisał:

> Powinno ci się udać.
> Istnieje jeszcze możliwość budowania etapami:

OK będę próbować zobaczymy co z tego wyjdzie. Na pewno trochę czasu to potrwa,
bo moja 2 procesorowa maszyna nie jest zbyt wydajna (to tylko 2x PII 266Mhz).

> Nie boisz się, że ci zabraknie jakiegoś istotnego modułu?
> Na 2.4.x robiłem sobie własne configi, na 2.6.x na workstację też, ale
> doszło sporo nowinek (preamptive, capability i różne inne) i już nie jestem
> taki hop do przodu, że ustawię wszystko, czego mi potrzeba. Pozdrawiam

Chyba nie, wcześniej ładowałem sobie w make menuconfig config
kernel-i386.config z PLD i potem w nim wywalałem to co znam i wiem że jest mi
nie potrzebne. Wywalam np. obsługę różnych protokołów X.25 FR, ATM czy co tam
jest jeszcze, obsługę większości sieciówek (szczególnie 1000Mbit) WiFi i
trochę innych rzeczy o których mam jakiekolwiek pojęcie.

Jak bym najpierw wyrzucił wszystko, a potem dodawał obsługę tego co mi jest
potrzebne, to na pewno by mi czegoś zabrakło ;)

Pawel