[AC] mtu - neostrada

K3vin k3vin w pf.pl
Nie, 19 Gru 2004, 01:12:24 CET

> Niektóre regułki skutecznie potrafią unieszkodliwić ten zapis, spróbuj
> -I FORWARD - u mnie po straconych paru godzinach w końcu pomogło,
> latencję też można spróbować przestawić.

zmieniłem to A na I - działa super, jedynym mankamentem jest to ze co jakis
czas (srednio 24h) znowu nie chodzi... musze wtedy odpalic jeszcze raz plik
z maskarada i juz chodzi wtedy. co moze byc przyczyną? zmieniajace sie ip?
czy po kazdym wzisie neo musze odpalic iptablesa moze???
dzieki za pomoc, takie proste a tyle namieszało.

pozdrawiam