desktop w xfce4 RC2

Charles charles w os.pl
Nie, 19 Gru 2004, 17:23:08 CET

Witam.

  Po zaktualizowaniu xfce4 z wersji 4.1.99.1 (RC1) do 4.1.99.2 (RC2)
nastąpiło dziwne zachowanie się desktopu. Mianowicie objaw jest taki,
jakbym nagle miał ustawiony nieco większy wirtualny desktop, ale tylko w
pionie. Efekt jest taki, że jak sięgam kursorem myszy do górnej lub dolnej
granicy ekranu pulpit mi się minimalnie przesuwa - odpowiednio w dół lub
górę. Nie muszę chyba dodawać, że ustawienia pozostały niezmienione - po
powrocie do starszej wersji objawy zniknęły.
Zastanawiam się czy taki efekt występuje tylko u mnie, czy jest to raczej
niezamierzona przypadłość (podejrzewam xfdesktop-4.1.99.2).

  Karol "Charles" Krenski