desktop w xfce4 RC2

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Nie, 19 Gru 2004, 22:59:03 CET

nia 19-12-2004, nie o godzinie 22:18 +0100, Robert 'dzeus' Graużenis
napisał(a):

> U mnie ok: xfdesktop-4.1.99.2-1

Miałem podobne doświadczenia w KDE jak sam rozmieszczał ikonki i były
jakieś blisko dolnej krawędzi to jak zjeżdżałem kursorem w dół to ekran
się przesuwał i górne ikony tak gdzieś do połowy wychodziły za ekran.
Teraz ikony poustawiałem ręcznie i nic się nie przesuwa.
--
Pozdrawiam                 |  Mam na zbyciu kilka
Krystian T                 |  modemów HDSL Telindus + V35
                           |     + program do zarządzania
  "errare humanum est..."  |     + instrukcja