[OT] scsi0: PCI error Interrupt

Grzegorz Żebrowski lists w x-tech.one.pl
Pon, 20 Gru 2004, 00:56:57 CET

Witajcie uzytkownicy :)

spotkalem sie dzis z dziwnym problem, a mianowicie kernel wyplul mi taki oto
komunikat:

scsi0: PCI error Interrupt at seqaddr = 0x8
scsi0: Data Parity Error Detected during address or write data phase
scsi0: PCI error Interrupt at seqaddr = 0x9
scsi0: Data Parity Error Detected during address or write data phase

scsi0: WARNING WARNING WARNING WARNING
scsi0: Too many PCI parity errors observed as a target.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
scsi0: Some device on this bus is generating bad parity.
^^^^^^^^ scsi bus ? pci bus ??
scsi0: This is an error *observed by*, not *generated by*, this controller.
scsi0: PCI parity error checking has been disabled.
scsi0: WARNING WARNING WARNING WARNING

i tutaj moje pytanie: czy to oznacza ze jakis dysk szwankuje czy jakas karta
wsadzona w pci ?

z tresci tego komunikadu wynika ze to "PCI parity errors" ale czemu inne karty
w tym tez kontrolery scsi nie krzycza ?

dodam tylko ze system dziala normalnie, a pliki na dyskach wydaja sie byc
nienaruszone.

pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc

--
Grzegorz Żebrowski