desktop w xfce4 RC2

Charles charles w os.pl
Pon, 20 Gru 2004, 07:58:11 CET

Dnia poniedziałek, 20 grudnia 2004 01:02, Charles napisał:
> OK. Przynajmniej wiem, że to coś musi być u mnie.
> Spróbuję jeszcze raz upgrade i zobaczymy.

  No cóż... Sprawa się wyjaśniła, a przy okazji okazało się, że nowa wersja
spawuje się lepiej.
  Otóż mam ustawioną dosyć nietypową rozdzielczość ekranu (1360x1020) z
własnym Modeline. Jednak nie wiedzieć czemu przy starcie Xów dodatkowo
ustawiane było "Virtual size" na 1360x1024.
Sprawę załatwiło wymuszenie w SubSection "Display":
Virtual 1360 1020

Tak więc okazało się, że poprzednia wersja xfce4 zachowywała się
nieprawidłowo, korzystając z "nieprawidłowej" rozdzielczości i stąd moje
błędne wnioski co do winowajcy aktualnego stanu rzeczy :-)

P.S.
Przy okazji wyszły inne kwiatki, ale to już zapodam na devel.

  Karol "Charles" Krenski