SNORT

cserf@poczta.onet.pl cserf w poczta.onet.pl
Pon, 20 Gru 2004, 08:49:54 CET

Użytkownik cserf w poczta.onet.pl napisał:

>Witam,
>mam wpis w snort.conf prosto z dokumentacji:
>
>output database: alert, mysql, user=login password=haslo dbname=snort_log host=localhost

Powstało małe nieporozumienie - to jest tylko przykład, mam pozakładane bazy danych z własnym kontem użytkownika, na które mogę się zalogować poprzez phpMyAdmin :) A problem nadal pozostaje, czyli: snort ginie a w syslogu pojawia się następujący komunikat: /etc/snort/snort.conf(474) Unknown Arguments: key(output) value(database)
pozdrawiam
Rafał Błażejowski