SNORT

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Pon, 20 Gru 2004, 09:47:13 CET

Cytowanie "Tomasz Buziak [uho]" <uho w xhost.one.pl>:

> bazy
>
> a co masz w /var/log/message po odpaleniu snorta?

heh tzn. ze wlasnei to masz w syslogu :), nie doczytalem
przez to chcialem powiedziec, ze albo snort jest zwalony, tzn. bez obslugi
mysql!, cos nie tak moze byc tez z modulem output w snorcie,
chyba najlepszym wyjsciem bylo by dla ciebie, sciagniecie zrodel ze strony
projektu i skompilowanie z palca

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer