Galeria zdjec na stronie www.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 20 Gru 2004, 10:32:15 CET

Dnia pon 20. grudnia 2004 10:23, Michal Kochanowicz napisał:
[...]
> Spójrz na galerie generowane przez bins, może ci się spodoba :)
> Automatycznie generowana dowolna ilość pomniejszeń obrazka, informacje z
> EXIF, drzewko galerii, bardzo duża konfigurowalność, generowanie galerii
> z opisami w j. polskim, możliwość umieszczania opisów dla galerii i
> obrazków. Obejrzyj sobie przykłady jak będziesz miał chwilę:
> http://zubro.chez.tiscali.fr/BINS/examples.html
Też używam bins-a, ale nie mogę sobie z jedną rzeczą poradzić - udało ci się
go zmusić, żeby przy generowaniu polskiego interfejsu (polskie locale) nie
generował nazw plików z polskimi literami? Chodzi mi o strony i pliki
podglądu - zamiast *_Sml.* generuje *_Mał.* czy jakoś tak, przez co galeria
jest nieprzydatna do postawienia jej na serwerze. A dzieje się tak
domyślnie jak jest ustawione polskie locale. Radzę sobie generując wersję
angielską (ustawiając locale na en_EN) ale chciałbym działające polskie :-(
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498