Galeria zdjec na stronie www.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 20 Gru 2004, 11:17:06 CET

Dnia pon 20. grudnia 2004 11:13, Michal Kochanowicz napisał:
[...]
> Bins tworzy w głównym katalogu galerii plik .htaccess o takiej
> zawartości:
> #v+
> AddType text/html;charset=UTF-8 html htm
> #v-
>
> Czy nie zgubiłeś go?
Zgubić może nie zgubiłem. Ale podejrzewam, że nie przestawiłem czegoś w
konfiguracji Apache - teraz popatrzyłem na odpowiednie info na stronie
bins-ów. Potestuję w domu. Dzięki za hint.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498