SATA i SCSI w jednym stali domku ...

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 20 Gru 2004, 22:57:34 CET

Dnia 20-12-2004, pon o godzinie 20:45 +0100, Wieslaw Kierbedz
napisał(a):
[...]
> Jak pamiętam, chodziło o to, że pierwszy załadowany moduł kontrolera
> przejmował piarwsze z kolei pliki urządzeń.
> I tak installer widział pierwszy kontroler na via. A w initrd pierwszy
> był moduł fasttraka i system startując tam ustawiał hda-hdd. Tak, to
> mogło być to.
> --
> WK

No to teraz wiem dlaczego jak miałem Płytę abit bp6 z dwoma kontrolerami
to mi zamieniało kolejność dysków jak odpalałem pld-livecd (albo to było
rescue?). Nie przeszkadzało mi to, że system startujący z dysku widzi
inaczej dyski niż startujący z cd - po prostu stwierdziłem, że ten typ
tak ma :)
--
Pozdrawiam                 |  Mam na zbyciu kilka
Krystian T                 |  modemów HDSL Telindus + V35
                           |     + program do zarządzania
  "errare humanum est..."  |     + instrukcja