SATA i SCSI w jednym stali domku ...

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Wto, 21 Gru 2004, 20:04:11 CET

Dnia poniedziałek, 20 grudnia 2004 19:53, Wieslaw Kierbedz napisał:
[CIACH]
> Miałem podobnie na czymś zupełnie innym. Promise ide raid.
> Hint: Kolejność modułów w initrd.
> linuxrc do edycji, albo kombinacje z geninitrd.
Hmm, o ile pamiętam initrd robiłem ręcznie z linii komend i kolejnośc była
taka, że najpierw był ata_piix czyli SATA a potem sym53cxx ..... Ale nie dam
sobie głowy uciąć za to - a teraz nie mam jak poeksperymentować, bo już stoi
na tym serwer "produkcyjny" ... ale jak tylko bedzie okazja - upewnię się :)
Jacek Rzęsista
GG 61213