Dziwne czcionki

koko koko w zagorze.net.pl
Śro, 22 Gru 2004, 09:13:31 CET

Użytkownik Miesiu napisał:

> Albo masz coś z monitorem, albo jakoś źle ustawione wyświetlanie -
> podpixelowanie czy jakoś tak.  Możesz sobie też wymienić czcionki na inne ale
> to osobny temat.
Monitor mam dobry bo Eizo i wszystko chodzi jak najlepiej,tylko tak jak
pisałem wczesniej jest spora różnica wyświetlaniu czcionek (ze
sterownkiami nvidi i na vesie ) szkoda że zdjęcia tego całkiem nie odają
ale, ze sterownikami czcionki są podświetlone mają jakby tylnią poświate
( próbowałem wyłączać wygładzenie podpikselowe RGB zmieniałem już
hinting na wysoki i cienki ) nie jestem sam który ma taki problem
dlatego zdecydowałem się o tym napisać tutaj.
http://groups.google.pl/groups?q=xorg+pld&hl=pl&lr=&selm=cndutq%24hjm%241%40korweta.task.gda.pl&rnum=8

======== Jarosław Klich ======= koko w zagorze.net.pl =================