nie mogę się zalogować na virtualne konsole

Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk kasprzol w o2.pl
Śro, 22 Gru 2004, 16:55:20 CET

Witam

Od pewnego już czasu mam problem: po starcie systemu nie mogę zalogować się na
wirtualne konsole, jedynie do X'ów. Tzn. nie zgłasza się prompt do logowania,
niezależnie od wybranego runlevelu. Zaczęło się to bodajże dwa upgrade'y
rc-scripts temu. Jedynie raz, dwa razy na ok. dziesięc restartów zgłasza się
prompt.

$ rpm -q rc-scripts
rc-scripts-0.4.0.17-1

$ egrep -v "#" /etc/rc.d/rc.local
mkswap /mnt/swap/pagefile.sys
swapon /mnt/swap/pagefile.sys
sleep 4

$ egrep -v "#" /etc/inittab
id:5:initdefault:

si::sysinit:/etc/rc.d/rc.sysinit

l0:0:wait:/etc/rc.d/rc 0
l1:1:wait:/etc/rc.d/rc 1
l2:2:wait:/etc/rc.d/rc 2
l3:3:wait:/etc/rc.d/rc 3
l4:4:wait:/etc/rc.d/rc 4
l5:5:wait:/etc/rc.d/rc 5
l6:6:wait:/etc/rc.d/rc 6

ca::ctrlaltdel:/sbin/shutdown -t3 -r now

pf::powerfail:/sbin/shutdown -f -h +2 "Power Failure; System Shutting Down"

pr:12345:powerokwait:/sbin/shutdown -c "Power Restored; Shutdown Cancelled"

1:12345:respawn:/sbin/mingetty --noclear tty1
2:2345:respawn:/sbin/mingetty tty2
3:2345:respawn:/sbin/mingetty tty3
4:2345:respawn:/sbin/mingetty tty4
5:2345:respawn:/sbin/mingetty tty5