[OT] php w apache'owym HEADER.html

Fajti qrwamaca w go2.pl
Sob, 25 Gru 2004, 19:53:58 CET

> Witam
> Tak wczoraj sobie dłubałem i za cholerę nie mogę
 "uruchomić" php w
> HEADER.html Próbowałem różnych opcji w .htaccess (w akcie desperacji
> nawet w httpd.conf) i za nic nie chciał mi parsować php. Ani
> apache-1.3.33, ani apache-2.0.52. Ktoś może rozgryzał ten problem?

  pliki html nie sa domyslnie parsowane, zeby nie obciazac niepotrzebnie serwera. Sadze ze linia w httpd.conf :

AddType application/x-httpd-php .php .phtml .inc .php3

rozwiaze problem

 na koncu trzebaby dopisac .html - tyle ze wtedy wszystki takie pliki beda lecialy przez php.

pozdrawiam