Problem a alsa? Problem z mikserem?

Nie, 26 Gru 2004, 01:26:29 CET

Piotr Budny napisał(a):

>Tylko, że jak dam Mixer Out, to mam dziwne wrażenie, że ucieka mi cała
>dynamika, jakoś nie czuję 5.1 podczas odtwarzania filmu w AC3, nie
>słychać podziału na przód/tył/środek...

Eksperymentalnie doszedłem do ustawień do kilku różnych zastosowań.
Mam na pasku aktywatory z /usr/sbin/alsactl -f <plikr_ustawień>.
Do oglądania filmów jest movierc.
Paczuszka:
ftp://farba.eu.org/pub/info/SB-soundrcs.tar.gz
Są tam też ustawienia do oglądania tv i zgrywania z karty tv (na line1)
oraz do gnomemeeting (mikrofon). Alsa 1.0.6 lub 1.0.7.
Niestety w 2.6.8 nie wiem która jest wersja, ale chyba niższa.
Może się przydadzą.
WK