Drukarka LJ HP1100

Pawel Muszynski pmuch w zamek.szczecin.pl
Pon, 27 Gru 2004, 10:57:59 CET

Użytkownik Grzegorz Szymański napisał:

> Nie wiem co sie dzieje, ale jak chce wydrukowac dokument majacy 80
> stron to musze czekac ok 60-70 minut, podczas gdy drukarka powinna mi to
> wydrukowac w niepelne 10-11 min.
> Objawy sa nastepujace: drukowana jest jedna strona, nastepnie drukarka
> czeka tak, jakby nastepna strona byla kolejnym zadaniem do drukownia.
> Tak wiec, strony drukuja mi sie co 20 sekund, a powinny drukowac sie
> ciagiem.
> Prosze o pomoc.
Nie podajesz szczegółów żadnych jak drukujesz.
Ja miałem kiedyś (na RA) podobną sytuację z CUPSem drukując z kkilentów
WIN przez Sambę.
Pomogło pominięcie Samby i zainstalowanie w Win2k i XP drukarki na
http://printers:631/...

Paweł Muszyński