SNORT

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 27 Gru 2004, 22:07:32 CET

Dnia 27-12-2004, pon o godzinie 10:45 +0100, cserf w poczta.onet.pl
napisał(a):

> Przyjacielu, czytaj całą historię wątku zanim zachowasz się jak polskie media...
fakt sorka :P , evo dziwnie tnie mi niektóre wątki (problemy z
referencjami ??? )

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl