Dualboot: PLD i WinXP

Michał Łukaszek prism w hornet.eu.org
Wto, 28 Gru 2004, 00:31:30 CET

Dnia wtorek, 28 grudnia 2004 00:27, Adam Gapiński napisał:

> IMHO tak. Jeśli już był nadpisany MBR przez lilo, to się bez fixboot nie
> obejdzie...

Moment, moment... MBR już załatwiłem przez fixmbr w naprawczej xp.
Fixboot to coś innego, choć szczerze mówiąc nie wiem za bardzo co ono
właściwie "naprawia" (i trochę się tego obawiam ;)), ale sądzę że przywróci
partycję z Windows do życia :) a z PLD to sobie już poradzę.

> A potem i tak musisz ustawić odpowiednio aktywną partycję...

Tzn. jak? Inaczej niż teraz jest?
Czy chodzi ci o to, że po fixboot się pozmienia i trzeba będzie znowu ustawić
tak jak jest teraz (taaak, pewnie o to ci chodzi :))?

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)