[OT} Dostęp do internetu

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Wto, 28 Gru 2004, 09:45:17 CET

It seems like on Tuesday 28 of December 2004 08:32, Andrzej [cie783] typed:

> Zdarza się też AP'kom prod. Planet i Linksys.  Sądzę że ma na to wpływ
> konfiguracja sieci - zauważyłem na przykład że dwa WAP11 pracujące jako
> AP - APC wieszają się 10x częściej niż te same pracujące w trybie
> "bridge". Jak często pada łącze ?

Z kolei takie luksusy jak orinoco praktycznie sie nie wieszaja ;-) Tu jest
jak z routerami: niezawodność jest wprost proporcjonalna do ceny osiągając
maksimum przy najwyższej cenie.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php