PHP 4.3.8 bug :(

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Wto, 28 Gru 2004, 10:02:48 CET

Witam
Mam taki malutki problemik...
Otóż zainstalowałem swego czasu na serwerze (Ra) php-4.3.8 i wszystko
było pięknie... dopóki nie ujawnił się bug uniemożliwiający korzystanie
z sesji.
Podobno lekarstwem na to jest zainstalowanie 4.3.9 (4.3.10 znów ma tego
samego buga).
No i teraz pytania następujące:
a) czy ktoś ma jakiś sposób na to bez instalacji nowej wersji php? 4.3.8
instalowałem z rpmów z blysku.
b) czy ktoś ma ew. 4.3.9 w rpm-ach (albo spaczowaną wersję 4.3.8, bo coś
mi się obiło o uszy że taka istnieje)
c) if (!a && !b) jak zrobić cholernego rpm-a ze źródeł 4.3.9 bo nigdy
tego nie robiłem a nie bardzo chcę eksperymentować na maszynie na której
wisi kilkaset wirtualek... no i oczywiście nie chcę instalować z palca
(make install) bo nie lubię mieć bałaganu w systemie...

pozdrawiam
ethanak