Dualboot: PLD i WinXP

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 28 Gru 2004, 14:33:33 CET

Dnia 27-12-2004, pon o godzinie 23:45 +0100, Łukasz Maśko napisał(a):

> Czyli zainstalowałeś lilo w MBR. Błąd. Win2k i nowsze MUSZĄ mieć swój MBR bo
> inaczej nie wystartują. Obejście: zainstalować lilo w... /dev/hda3 (tak,
> nie przywidziało ci się) i ustawić tą partycję jako aktywną (pamiętaj, żeby
> zdeaktywować NTFS-a. W lilo.conf wpisujesz to co zwykle i powinno działać.
> Ja mam np. tak (konfig lilo dopasowany do mojego ukłądu partycji):

można tez użyć grub-a lub skorzystac z bootloadera winxp i z niego
dpalic (o ile pamietam to odpowiedni wpis  + dd sectora do pliku do
wygooglania
http://www.jtz.org.pl/Html/mini/Linux+NT-Loader.pl.html - opis trochę
przestarzały ale to działa - uruchamiałem tak swój sprzęt jakiś rok temu
(tak w ramach wyprobowywania bootloaderów :> )

osobiście jednak wolę gruba

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl