Mail-notification po polsku. Było: Ikon zawiadomienia - ładne kwiatki.

Wto, 28 Gru 2004, 22:43:32 CET

Wieslaw Kierbedz napisał(a):

> Uaktualniłem wczoraj m.in. mail notifikation.
> Programik działa jak działał (i dobrze).
> Pojawił się za to ze spolszczonym interfejsem.
> Pan tłumacz nie jest z PLD związany (chyba), ale kilku tu zdaje się
> AUTORÓW zagląda.
> Dedykuję im, a innym polecam (trzeba mieć oczywiście gnome-panel z
> przyległościami) lekturę.
> Co opcja, to perełka - fortunki siadają.
> Pozdrawiam
>
> P.S. A może to u mnie jakieś "szkodliwe oprogramowanie" się zalęgło?
> O błędach ortograficznych wspominam na końcu.
> [...]

Ponieważ bardzo mnie to denerwowało, poprawiłem sam.
Załączam łatę (do dodania do speca gnome-mail-notification.spec z repo).
Do pobrania także tu:
ftp://farba.eu.org/pub/info/gnome-mail-notification-pl_lang.patch.gz

Nie subskrybuję devel, więc proszę kogoś z developerów (paladine, aladriel).
o przejrzenie i ew. dorzucenie do repozytorium.
Polski powinien być ok, być może tłumaczenia niektórych komunikatów
systemowych są nieprecyzyjne.

WK