Dualboot: PLD i WinXP

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 28 Gru 2004, 22:49:00 CET

Dnia wtorek, 28 grudnia 2004 14:40, Michal Abramowicz napisał:
> On Mon, Dec 27, 2004 at 11:33:45PM +0100, Michał Łukaszek wrote:
> wtrące swoich 5 groszy.
>
> aby zabutowac DOWOLNE WINDOWS oprócz NT4.0 nalezy wpisac
> other=/dev/hdaX
>  table=/dev/hda
>  label=mojwindows
> Gdzie X oznacza numer partycji gdzie siedzi windows.
>
> Dla windows nt40, nalezy wygooglac sobe jak się do ichniego
> loadera dodaje z'dd'owany fragment boot sektora z linuxem,
> czytaj tam gdzie na linuxie się lilo zainstalowało.
>
> Brak wpisu table=/dev/hda powoduje to ze pisze np:
> [...]
Ja mam bez table i mimo to W2k wstaje. Ale po tym co dzisiaj przeżyłem przy
instalacji XP to już mnie nic nie zdziwi jeśli chodzi o produkty
Microsoftu.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\