Re: [OT} Dostęp do internetu

Radosław Luczko luko w munet.eu.org
Wto, 28 Gru 2004, 23:04:22 CET

Witaj PLD:,
   Dnia 2004-12-28 napisałeś/aś:

JD> Jak ktos robi siec na d-linkach to jest to mozliwe :>

JD> (ja mam u siebie osbridge i jak na razie zwiechy pojawiaja sie raz na
JD> kilka miesiecy - zapewne z braku filtracji zasilania)

Mam  u  siebie  wap  1965  planeta  i jest jednym słowem dziwny :)
poprostu  ma  swoje  jazdy,  poł  roku działa świetnie, po czym coś mu
odbija i jakoś nadaje jakby chciał a nie mógł przez pare dni trzeba go
właczać i wyłączać i znów wraca do normy - na to nie ma reguły.

Pozdrawiam,
   Radoslaw Luczko
   gg:421093
   mailto:luko w munet.eu.org