Mail-notification po polsku. Było: Ikon zawiadomienia - ładne kwiatki.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 29 Gru 2004, 09:10:56 CET

Dnia 28-12-2004, wto o godzinie 22:43 +0100, Wieslaw Kierbedz
napisał(a):

> Ponieważ bardzo mnie to denerwowało, poprawiłem sam.
> Załączam łatę (do dodania do speca gnome-mail-notification.spec z repo).
> Do pobrania także tu:
> ftp://farba.eu.org/pub/info/gnome-mail-notification-pl_lang.patch.gz

Faktycznie nóż się w kieszeni otwiera jak człowiek widzi oryginalne
tłumaczenie na odpierdol. Wprawdzie poprawka też nie grzeszy
poprawnością, niemniej jest dla oka znacznie przyjemniejsza :)

Artur
--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.