20 M na miedzi na odległości 3km

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 29 Gru 2004, 12:16:34 CET

On Wed, 29 Dec 2004, Michał Panasiewicz wrote:

> a koszty zainstalowania tego,

To znaczy? Chodzi o koszty położenia? identyczne jak skrętka, bo tak samo
kabel musisz jakoś ułożyć.

> prace ziemne

Czym się to różni od skrętki?

> zakonczenia koncówek itd ,

Jeżeli dasz za spwawanie 50PLN za punkt (czyli w sumie będą 4 spawy) to
przepłacisz...
Poza tym - nic nie stoi na przeszkodzie, żeby kupić kabel już zakończony.

> tak z ciekawości pytam jakiego są rzedu???

Nie różni się to wiele od skrętki.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost