Mail-notification po polsku. Było: Ikon zawiadomienia - ładne kwiatki.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 29 Gru 2004, 15:40:53 CET

Dnia 29-12-2004, śro o godzinie 14:46 +0100, Wieslaw Kierbedz
napisał(a):

> Tu raczej do wyboru - ja wybrałem informację po fakcie, Ty o fakcie.

zjadło literkę "p" - chodziło o to, że tryb rozkazujący może być na
klawiszach, ale jako opcja w menu lub do odhaczenia powinna mieć formę
bezosobową.

> Specjalnie dla ciebie zrobię to jeszcze raz. ;P

Czuję się zaszczycony :)

> Mam tylko kilka uwag obronnych :P.
> Z tym, co już było przetłumaczone nic kupy trzymać się nie będzie,
> chyba, żeby zostawić kupę.

Jak tylko trochę czasu znajdę, to całość mogę przeglądnąć i poprawić :)
Pytanie tylko na ile ten program jest popularny.

Pozdrawiam

	Artur
--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.