skype+xmms

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Czw, 30 Gru 2004, 01:19:04 CET

Dnia środa, 29 grudnia 2004 23:56, Boski Cinek napisał:
> W odpowiedzi na twoj list wyslany do mnie dnia 12/29/2004 11:47 PM:
>
> ZTCW Skype korzysta z OSS. Z racji tego, ze XMMS zajmuje /dev/dsp
> (bezposrednio przez OSS, ew. ALSA, albo przez serwer dzwieku typu
> artsd/esd) to Skype sie nie moze dopchac i musi czekac, az urzadzenie
> zostanie zwolnione. Rozwiazanie? Uzywac serwera dzwieku-np. ARTS i odpalac
> Skype przez wrapper ($artsdsp skype), albo uzywac ALSA+dmix (miksowanie
> programowe-wiecej na stronie projektu ALSA)+emulacja OSS (tej opcji nie
> sprawdzalem).
artsdsp skype odpada - arts wprowadza straszne opóźnienie dźwięku z mikrofonu
- i w ogóle strasznie wtedy tnie dźwięk z mikrofonu. Natomiast dmix nie
próbowałem ze skypem - jakoś nigdy mi to nie chciało ruszyć :(. Ja robię tak,
że stopuję artsa i wtedy odpalam skype - można wtedy normalnie pogadac ;)
--
Jacek Rzęsista
GG 61213