Mail-notification po polsku. Było: Ikon zawiadomienia - ładne kwiatki.

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Czw, 30 Gru 2004, 19:10:28 CET

Dnia czwartek, 30 grudnia 2004 09:05, Artur Flinta napisał:

> Moja żona też się o to czepiała jak się do Krakowa sprowadziła :) ale
> już przywykła do wyjścia na pole, flizowania łazienek i oglądnięcia
> tudzież przeglądnięcia :)
No popatrz, ja już jakieś 11 lat jestem przyzwyczajany a i tak dalej mówię o
wyjściu na dwór, obejrzeniu i przejrzeniu ;P Nawet żona mnie nie
przyzwyczaiła :)
--
Jacek Rzęsista
GG 61213