Problem ze zbudowaniem javy suna

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Czw, 30 Gru 2004, 23:31:13 CET

On Thu, Dec 30, 2004 at 11:11:48PM +0100, Marteen wrote:
> Dosc ciekawie i ladnie to dziala jest zrobiony instalator javy-suna w
> linuxie AUROX.
> Moze by cos takiego dolaczyc do PLD??
A*ROX'a nawet z daleka nie widziałem, a tymbardziej instalatora javy;
ale:
PLD jest dogłębnie oparty na rpm,
The Right Way (TM) żeby mieć pakiet to: serwer ftp,
a jeśli licencja nie pozwala to ./builder, chociaż myślę że można by
zrobić coś do ułatwienia budowania paczek non-distribuitable, tylko na
co to komu skoro wpisanie CVSROOT, i parę koment do żadna filozofia...

a poza tym: wolno (i da się) legelnie ściągnąć jdk bez zaakceptowania
licencji na ich stronie ?
czy ten instalator w AUR*X'ie ma wbudowaną przeglądarkę ?
robi z tego rpm'a i instaluje (jedynie wybrane) paczki ?

P.S. może trochę bredzę ale w końcu mam do tego prawo (i ochotę)

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW.......ca.docs.pld-linux.org