neostrada pppd - wywala się

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 31 Gru 2004, 17:10:02 CET

Dnia 31-12-2004, pią o godzinie 10:30 +0100, Wieslaw Kierbedz
napisał(a):

> w moim mam netstat -i | grep ppp jako test

zalezało mi na tym zeby stwierdzic na 100% czy jest połaczenie

> przecież pisałem - spróbuj dołożyć tu ifconfig ethX down, i ew. stop
> firewalla może - i przetestuj wszystkie linie skryptu ręcznie

spoko dołozyłem juz jak wysyłałem

dziwi mnie tylko ze nagle w sumie zaczeło sie to dziać poprzednio przez
półtorej roku nie było tego problemu a to zaczeło sie od jakis 3
miesiecy

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl