sieciowka wireless

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 1 Lut 2004, 10:59:05 CET

Dnia niedziela 01 luty 2004 10:41, Szymon 'trasher' K napisał:

> Zapomniałem podać podstawowej informacji - złącze PCMCIA.

Ja podam coś "anty" - nie kupuj niczego na chipsecie Realtek 8180, np.
LinkSys WPC11 ver.4. Nie ma do tego dobrze działających sterowników.
Kupiłem sobie taką okazyjnie za pół ceny, ale i tak można z niej sensownie
korzystać tylko pod Win2K, co mi wcale nie odpowiada.

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498