sieciowka wireless

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Nie, 1 Lut 2004, 21:31:39 CET

On Sun, 01 Feb 2004, Łukasz Maśko wrote:

> Ja podam coś "anty" - nie kupuj niczego na chipsecie Realtek 8180, np.
> LinkSys WPC11 ver.4. Nie ma do tego dobrze działających sterowników.
> Kupiłem sobie taką okazyjnie za pół ceny, ale i tak można z niej sensownie
> korzystać tylko pod Win2K, co mi wcale nie odpowiada.
ROTFL!

Planet 8303 JEST na RTL-8180 (jak na razie bardzo je sobie chwale - jak
znajde czas - sprobuje odpalic pod linuksem). Na razi dostalem do testow
ASMAX'a - bede wkladal jutro do komputera ;-)

--
Yaro

        IRL: Jaroslaw Dziubek        |   "Jeżeli kobieta da Ci klucz
     http://yaro.perfect.net.pl/     |   do swego serca bądź pewien,
 KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |   że nazajutrz zmieni zamek."
  IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110  |            francuskie