sieciowka wireless

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 1 Lut 2004, 21:53:02 CET

Dnia niedziela 01 luty 2004 21:31, Jaroslaw Dziubek napisał:
[...]
> ROTFL!
>
> Planet 8303 JEST na RTL-8180 (jak na razie bardzo je sobie chwale - jak
> znajde czas - sprobuje odpalic pod linuksem). Na razi dostalem do testow
> ASMAX'a - bede wkladal jutro do komputera ;-)

Dobrze. To powiedz mi proszę, na jakim złączu ona jest i na jakich
sterownikach jeździsz. Ja z nią walczę już od dłuższego czasu. Próbowałem
na sterownikach od Realteka - nie ładują się do kernela. Próbowałem na
driverloaderze - niby działa, ale transfer się zatrzymuje po wysłaniu
większego bloku danych na raz (odbieranie działa bezbłędnie). Karta jest na
PCMCIA. I jest sprawna (pod W2K działa).
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498