Automatyczne ladowanie modulow

Pon, 2 Lut 2004, 01:09:40 CET

Użytkownik Marteen napisał:

>mozesz mi napisac na priv co mam zrobic zeby to ruszylo?? bo nie za bardzo
>rozumiem.
>
>m.
>

>_________________________________________
>http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy
>
>dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
>podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
>		http://pld-linux.org/FAQ/

Napiszę ci tutaj ;).
Najpierw zrób tak:
mount -t romfs -o loop /boot/initrd <jakiś katalog>
I zobacz co jest w środku <jakiś katalog>.
Interesuje cię zawartość /lib/modules, oraz linie w linuxrc.
Teraz już wiesz jak to wygląda w środku.
Możesz nawet ręcznie stworzyć kopię <jakiś katalog>, dodać (albo usunąć)
do niego, co zechcesz, ustawić komendy do wykonania w linuxrc (nie tylko
insmod)
i stworzyć nowe initrd komendą genromfs - z jakimi opcjami, to już sam
doczytaj.
Oczywiście możesz też użyć geninitrd, to łatwiejsza metoda, ale mniej
precyzyjna (komendy w linuxrc
ograniczone chyba tylko do insmod).

Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org
www.v4l.prv.pl (video4linux - podstawy)