sieciowka wireless

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pon, 2 Lut 2004, 07:02:21 CET

On Sun, 01 Feb 2004, Łukasz Maśko wrote:

> Dnia niedziela 01 luty 2004 21:31, Jaroslaw Dziubek napisał:
> [...]
>
> Dobrze. To powiedz mi proszę, na jakim złączu ona jest i na jakich
> sterownikach jeździsz. Ja z nią walczę już od dłuższego czasu. Próbowałem
Na razie uzywam jej tylko pod windowsami - pod linuksem nie mialem
czasu, a teraz akurat nie mam mozliwosci jej sciagniecia ;>

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       |        Jeśli nie istnieje
    http://yaro.perfect.net.pl/    | racjonalna strategia optymalna,
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |        optymalną strategią
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |      jest strategia losowa.