sieciowka wireless

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 2 Lut 2004, 11:23:02 CET

Dnia pon 2. luty 2004 10:59, Tomasz Buziak [uho] napisał:

> u mnie rabotajet ;P i u paru innych osob ktore pisaly do mnie ze nie
> rabotajet, ale jakos sobie poradzily, poprostu fart

Rozumiem, że na "firmowych" sterownikach Realteka. Za cholerę nie moge ich
zmusić do załadowania się do kernela nawet. Tobie działa w Ac, z tego co
pamiętam. Mi w Ra nie chce ruszyć. Kwestia wersji kompilatora zapewne.
Czekam na wersję 1.6, może ona będzie lepsza.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498