signal 11 (SIGSEGV) + ksmserver

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pon, 2 Lut 2004, 12:39:33 CET

>wczoraj caly dzien kompilowalem kdebase i kdelibs i cos tam jeszcze zeby te
dwa poprzednie skompilowac. Troche problemow bylo (kdelibs >wymagal
biblioteki OpenGL ktora znowu nie byla na cvs'ie a ktora sie gryzla z
nvidia, ale w koncu bezblednie kdebase i kdelibs sie skompilowalo.
>Zainstalowalem i tez bez problemu zainstalowal. Uruchamiam i niestety
wchodzi do kde (jest wszystko mozna uruchamiac programy ale nie mozna >ich
przesuwac - bardzo dziwne + komunikat:
>"The application The KDE Session Menager (ksmserver) crashed and caused the
signal 11 (SIGSEGV)"
>po zamknieciu tego okienka zamyka sie tez kde. Prosze o jakies rady jak
pozbyc sie bledu

Siedzialem jeszcze troche nad tym tematem i niestety oprocz zamiany na jezyk
Polski nic nie udalo mi sie zrobic.
Niestety nie udalo mi sie skompilowac kdenetwork.spec - jakies dziwne bledy
wywala - ale nie wiem czy to jest takie wazne. Moze ktos wie z Was jak ten
problem rozwiazac

iwi