Zapis dłuższych plików po sambie na Linux-a (chyba było )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 2 Lut 2004, 14:17:55 CET

Dnia niedziela 01 luty 2004 23:29, pbern w pbern.biz napisał:

> moze to nie odpowiedz na Twoje pytanie...
>
> ale po kiego uzywasz protokolu m$, do ktorego to nawet nie ma publicznie
> dostepnej specyfikacji.. by komunikowac sie z 2 linux`ami???
>
> proponuje od manuala nfs... bo to jest to czego szukasz ;)))

Niewątpliwie coś w tym jest :) Akurat z NFS-em to sobie poradzę, już nie
pierwszy to byłby raz. Sambę natomiast mam po prostu postawioną, bo czasami
zdarza mi się łączyć z nią z Windy. I wtedy NFS nie pójdzie. A skoro już
jedno jest, to chciałoby się z tego korzystać, a nie dodawać redundantny
protokół.
Myślałem, że ktoś zna rozwiązanie... Może jednak jakiś jest błąd w smbfs??
Sam już nie wiem...
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498