ip_conntrack: table full, dropping packet.

Arkadiusz Chomicki duch w wla.pl
Pon, 2 Lut 2004, 14:53:09 CET

On Mon, 2 Feb 2004, Stacho Pal wrote:

> Znaczy o 'czym'?
> O ile ja pamiętam, to cięciwa sie pyta kto używa jakich modułów
> z patch-o-matic, znaczy teraz w kernelu są i chce 'coś' wyrzucić.

czyli zle ciebie zrozumialem
ja mam problem aktualnie z zawiesaniem sie mojego ruterka
i szukam przyczyny

w internecie znalazlem informacje by nalozyc ten patch
ale nie wiem czy to wystarczy

a jak ustwaic w PLD na iptables limit aktywnych polaczen na jednego
uzytkownika?

Pozdrawiam
ChomAr
--