sieciowka wireless

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 2 Lut 2004, 19:05:12 CET

Dnia poniedziałek 02 luty 2004 14:54, Tomasz Buziak [uho] napisał:

> na co czekasz, na AC sie przenos !

Czekam, aż będzie równie stabilne co moje Ra 1.1 :-) A tak na prawdę to
czekam aż będę miał wystarczająco dużo czasu, żeby zrobić update. Póki co,
muszę mieć na czym pracować. A nie mogę sobie pozwolić na postawienie
czegoś, co nie będzie działać "dobrze". Niestety, nie mam również miejsca
na równoległe postawienie Ac.

Ale kiedyś to zrobię :-D
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498