Virtualne hosty w Apachu 1.3.29-3

Luk0 luko w munet.eu.org
Pon, 2 Lut 2004, 21:09:58 CET

> Po takiej konfiguracji i restartnieciu apacha glownym dokumentem juz dla
> wszystkich domen jest /home/services/httpd/html/costam/. Gdzie zrobilem
> blad?

A gdybys zajrzal na strone projektu a nie szukal na polskich www to bys
wiedzial jak to zrobic. Masz pewnie jedno ip wiec wpisy musisz robiac takie,
czyli podawac IP a nie domenke - przynajmniej tak mi sie wydaje, ja mam cale
www zrobione na virtalhost`ach, chyba ze masz kilka IP, ale i tak sugeruje
zajrzec na strone projektu, tam jest wszystko ladnie opisane :) i przyklady,
zastosowanie...

<VirtualHost 80.55.134.102>
    ServerAdmin luko w munet.eu.org
    DocumentRoot /home/services/httpd/html