instalacja - problem

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Wto, 3 Lut 2004, 23:57:39 CET

Dnia wto 03. lutego 2004 23:32, Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako neoniusz, wystukała:
>
> Patrz to zupełnie jak ja: dawno temu postawiłem PLD i działa do dzisiaj :)

I jeszcze niestety tu mozesz nie dowiedziec sie co tak do konca z tym jest nie
tak, poniewaz probujesz instalowac "inne" PLD :-(
Przezuc sie na serwer ftp.pld-linux.org to pewnie na tej liscie wiecej pomocy
otrzymasz.
Nawet adres listy na to wskazuje:
pld-users-pl w pld-linux.org
Ale tak po za tym, to wszystko jest ok.