Pakiety - co wywalic??????

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Śro, 4 Lut 2004, 00:02:44 CET

Użytkownik Marteen napisał:

>zasada jest taka... ma sie podniesc... ma chodzic siec... i dzialac mosix...
>nic wiecej
>
>M.

Tylko, że ja nie wiem, czego mosix potrzebuje do działania.
Dla sieci net-tools mogą się przydać - bardzo ;).
Zajrzyj do skryptów startowych rescuecd i livecd (linuxrc w initrd).
Opatrz knoppix'a - IMHO ma b. dobrą autodetekcję.
Wszystkie są zrobione chyba na isolinux - link ci podsyłałem.
To dobra rzecz, bo można sobie narobić więcej opcji startowych i
łatwiejszych
do podania na starcie (tzn. możesz przy starcie systemu podawać opcje
także dla
programów startowych, nie tylko dla kernela) - jeśli automatyka nie
wykryje właściwych ustawień,
można je podać ręcznie.
Ściągnij sobie z sourceforge też emovix'a - to też na isolinux - i
zobacz, co ma w initrd (chociaż
ten prawie nie ma detekcji - próbuje na chama władować różne moduły, aż
trafi).
Powodzenia

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org